Moschino Forever

Moschino Forever

je novou pánskou vůní značky Moschino.

Nadčasová kompozice našla svou inspiraci v módě Moschino proslulé svébytnou interpretací klasiky nepostrádající eleganci i náznak ironie.

Toaletní voda byla stvořena pro muže se silnou osobností, jenž podtrhuje jeho jedinečnou originalitu.

 

Vůně

Svěží a smyslná vůně s moderním fougérovým akordem, který jí propůjčuje moment překvapení.

Otevírají ji jasné a svěží tóny kumquatu, bergamotu a badyánu.

Srdcem se nese vibrující harmonie složená ze šalvěje, fazolek tonka a černého pepře.

Základ přináší mužnou a intenzivní nótu vetiveru, jemuž na svůdné hřejivosti dodávají tóny pižma a santálového dřeva.

 

Flakón

Jednoduchý geometrický flakón z transparentního skla v sobě nezapře DNA Moschino: je klasický, ale nepostrádá navíc drobnou „fintu“. Tou je stříbřitý uzávěr ve formě loga, který ztělesňuje ikonické detaily módního domu Moschino.

 

Krabička

Matně černou barvu prosvětluje vystupující stříbřité logo Moschino Forever.

 

Koupelová Linie

Vůni doplňuje komplexní nabídka koupelových přípravků, které osvěží pleť a dopřejí jí pocit pohodlí.

Voda po holení

Osvěžující voda po holení, která povzbudí pokožku a zároveň ji i lehce provoní.

Balzám po holení

Sametový balzám zjemňuje pokožku a dodá jí pocit pohodlí.

Deodorant Stick

Deodorant pro muže se speciální texturou pro snadnou a pohodlnou aplikaci.

Osvěžující koupelový a sprchový gel

Gel, který pokožku nejen hydratuje, ale zároveň jí i propůjčuje vůni Moschino Forever.

 

Linie Moschino Forever:

Eau de Toilette 30ml

Eau de Toilette 50ml

Eau de Toilette 100ml

After Shave Lotion 100 ml

After Shave Balm 100 ml

Deodorant Stick 75 ml

Bath and Shower Gel 200 ml

 

REKLAMNÍ KAMPAŇ

 

Kampaň fotil v Paříží Alasdair McLellan ve spolupráci s agenturou M/M Paris. Její tváří je anglický model a zpěvák Josh Beech, který se značkou Moschino spolupracoval už na několika posledních kolekcích.

 

Josh Beech – Biografie

Josh Beech je zpěvák a autor písní narozený v jihovýchodním Londýně. Jeho prvním větším hudebním angažmá byl rock/punkový band Snish, který byl na scéně hodnocen velmi pozitivně, například známý britský hudební magazín Fly je ve své recenzi označil za „velkou věc“ roku 2008.

Značka Levi´s nabídla Snish účast v jejím koncertním programu „Ones to Watch“ (Musíte vidět!) a Josh se zároveň stal tváří jejich prestižní kampaně na label 501 Jeans. Tato reklama byla počátkem nové kariéry zpěváka Snish, který se brzy začal objevovat před kamerami reklamních fotografů pravidelně. Bylo to díky dovednosti, s níž se prezentoval za mikrofonem a schopnosti zhmotnit své postoje i v běžném životě, proto získal úspěch v hudební i módní branži.

Na sklonku léta 2010 Josh nahrál ve spolupráci s Benem Sansomem (Lower Than Atlantis) své první 4 písňové akustické EP „Burnt Out“. Během tohoto období byl Josh díky svým rockovým kořenům vybrán jako tvář nové vůně Tommy Hilfigera „Loud“ společně s modelkou Daisy Lowe.

V říjnu 2010 se Josh rozhodnul vydat nahrávku „Burnt Out“ celosvětově, nezávisle na velkých hudebních společnostech, aby si udržel maximální možnou kontrolu nad svým projektem. Zanedlouho poté byl v italské edici pánského magazínu GQ prohlášen „ikonou nové punkové generace z Londýna“. V současnosti Josh absolvuje koncertní tour po Evropě. Některé z koncertů odehraje jen sám se svou akustickou kytarou, na ostatních jej doprovodí plnohodnotná skupina, do které patří bubeník John Turnham (ex-Snish) a basista a hráč na mandolínu John Martinelli (From Grace, Hello Mexico).

Momentálně Josh pracuje na svém druhém EP, na němž budou slyšet i basová kytara a bubny, na rozdíl od „Burnt Out“, které bylo čistě akustické. V rozhovoru o své nové nahrávce Josh řekl toto: „Moje hudba se nestává tvrdší, jen plnější. Je to přirozený vývoj, podobný tomu, který se odehrává na mých koncertech. Chtěl jsem své melodie trochu rozpohybovat, dát jim příběh, jestli víte co myslím.“ Předpokládá se, že nová nahrávka Joshe Beeche vyjde začátkem roku 2011.

Aby uspokojil svoji širokou fanouškovskou základnu, kterou si již stihnul vybudovat po celém světě, Josh plánuje koncertovat během celého roku 2011 a navštívit tolik míst a měst, kolik bude v jeho silách.

Joshův singl „Burnt Out“ lze objednat na iTunes a Amazonu.

 

www.myspace.com/joshbeechmusic

www.facebook.com/joshbeechmusic

www.twitter.com/iamjoshbeech